joi, 10 ianuarie 2013

BINEFACERILE TELEFONULUI

Cred ca toata lumea cunoaste deja binefacerile telefonului: sa vorbesti cu familia si prietenii, sa apelezi un taxi, sa te programezi la medic, etc. Se pare ca acest lucru nu este cunoscut la fel de bine peste tot. Sa ma explic. A trebuit sa trimit niste colete in Marea Britanie. Am apelat la TNT care in cazul persoanelor fizice a incheiat un parteneriat cu Posta romana printr-un program numit Sky pak. Toate bune si frumoase. Am rezolvat problema in Romania (cu un cost destul de piperat) si lucrurile din punctul de vedere al celor doua firme a mers extraordinar de bine. Avand posibilitatea de urmarire prin internet, am constatat ca cele doua colete au ajuns in M.Britanie in mai putin de 24 de ore. De aici incepe spectacoluo. Vineri 4 ianuarie cei care trebuiau sa livreze coletele au inceput sarabanda. Chipurile au mers la adresa indicata de trei ori in trei zile diferite (nu inteleg de ce nu le-au livrat in week-end cand toata lumea era acasa) si au scris ca nu au gasit destinatarul acasa. Intrigata de cele intamplate (stiind ca marti 8 ianuarie, prietenul nepoatei mele se invoise special de la serviciu) am sunat firma TNT Romania relatand cele intamplate si rugand sa fie contactati destinatarii la cele 2 numere de telefon pe care le-am oferit la solicitarea firmei expeditoare din Romania tocmai pentru a se lua legatura cu destinatarii si a stabili o modalitate de predare a coletelor. In acelasi timp am sunat-o si pe nepoata mea pentru a o ruga sa vada ce s-a intamplat deoarece mi s-a spus ca dupa trei incercari daca destinatarul nu este gasit, mi se returneaza pachetele. Luand legatura cu TNT M.Britanie, acestia nu cunosteau faptele dar au spus ca un manager se va interesa si va lamuri situatia. Ce credeti ca s-a intamplat? Soferul care trebuia sa livreze coletele a incurcat adresa si de fiecare data a fost in alta locatie. Constatand situatia de fapt, managerul respectiv a rezolvat situatia foarte rapid si numai asa au ajuns coletele la adresa indicata si la destinatarii adevarati. Sper ca si-au cerut scuze pentru modul defectuos in care au lucrat. Imi pare rau ca am fost inteleasa gresit de nepoata si fiul meu pentru ca am insistat atat, dar daca nu o faceam si nu ii mobilizam, toata munca si tot efortul depus de mine in trimiterea acestor colete ar fi fost in zadar. Ma bucur ca s-a terminat cu bine in final. Oare in Marea Britanie nu se cunoaste rolul telefonului? Pentru ce ni se cer astfel de date daca nu sunt folosite atunci cand trebuie? Oricum, aceasta aventura mi-a lasat un gust amar vazand ca si intr-o astfel de tara lucrurile nu merg cum trebuie.

Niciun comentariu: