miercuri, 10 iulie 2013

MULTUMIRI

In cele ce urmeaza vreau sa aduc multumiri Celui de Sus pentru mai multe motive. In primul rand vreau sa Ii multumesc pentru faptul ca inca sunt sanatoasa (chiar daca sunt ajutata de niste hapuri - dar cine la varsta mea nu este?), ca ma pot bucura in fiecare dimineata cand deschid fereastra de aerul ozonat din fata blocului in care locuiesc  datorat copacilor plantati aici, ma bucur de ciripitul pasarelelor care din zori si pana noaptea ma incanta cu trilurile lor, ca imi pot bea cafeaua linistita dimineata.Am foarte multe lucruri pentru care aduc multumiri.Ma bucur ca am o pensie care ma ajuta sa ma intretin onorabil fara sa fie nevoie sa apelez la nimeni, banii ma ajuta sa imi rezolv toate problemele cu care ma confrunt (facturi, medicamente, asigurari, etc.)Ma bucur foarte mult si Ii multumesc Celui de Sus pentru familia mea (fiu,nora, nepoti), ma bucur pentru reusitele lor, ma bucur de prezenta lor la masa mea si asta nu numai de sarbatori ci de cate ori vrem. Sunt o persoana fericita, optimista, nu invidiez si nu am invidiat pe nimeni pentru ce are (mie mi-a fost si imi este de ajuns ce am). Daca sunt sanatoasa este mai mult decat suficient.Stiu ca viata este prea scurta si ca nu voi putea participa la multe evenimente din viata nepotilor mei dar asa a fost de cand lumea. Sper ca ei sa isi aduca aminte cu drag de "buni" si de tot ce facea ea pentru ei. Nu cred ca cer prea mult. Sa fim sanatosi cu totii!

Niciun comentariu: